« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
سیاسی
کهگیلویه بزرگ این روزها بر اساس آنچه شور و هیجان مردم در حمایت از جریان تحول نوید می دهد گذار از مرحله عقب ماندگی و ورود به دوران شکوفایی و توسعه را طی میکند و میرود که با توکل به خداوند و اعتماد مردم به سردار تحول خواه عظمت و شکوه گذشته خود را باز یابد.

پایگاه خبری آوای رودکوف امیر محبی‌فر:استقبال گسترده و بی سابقه از برنامه های عمل گرایانه کاندیدای جریان تحول، رقیبان انتخاباتی و هواداران آنها را مجاب نموده که پیروز نهایی این رقابت در ۱۱ اسفندماه کسی جز سردار هاشمی پور نیست و عملا شکست را پذیرفته اند.

تشدید موج جدایی هواداران رقبای انتخاباتی و پیوستن به جریان مردمی تحول خواه | عمل گرایی هاشمی پور همه را وادار به تسلیم کرد

اخبار رسیده از شهرستانهای چهارگانه خبر از پیوستن فوج فوج و گروه گروه از طیف های مختلف مردمی و هواداران سایر کاندیدای انتخاباتی به جریان مردمی تحول خواه می دهد، شاید بتوان گفت کارهای عمرانی و زیر ساختی هاشمی پور در دوره چهار ساله نمایندگی و قبل از آن در ماموریت ها و پست‌های متعددی که داشت همگان را اقناع نموده که برای نجات کهگیلویه بزرگ راهی جز اعتماد و انتخاب هاشمی پور و همراهی با برنامه های علمی و عملی ایشان وجود ندارد و این تنها مسیری است که یقینا و قطعا به صلاح مردمان نجیب و شریف کهگیلویه بزرگ و آینده فرزندانشان است.

کهگیلویه بزرگ این روزها بر اساس آنچه شور و هیجان مردم در حمایت از جریان تحول نوید می دهد گذار از مرحله عقب ماندگی و ورود به دوران شکوفایی و توسعه را طی میکند و میرود که با توکل به خداوند و اعتماد مردم به سردار تحول خواه عظمت و شکوه گذشته خود را باز یابد، ان شالله.

امیر محبی فر ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های این پایگاه خبری است و انتشار آن به معنای تائید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود، این یادداشت را تایید کرده و یا نقد کنید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
1
عملکرد 4سال هاشمی پور به اندازه 24سال موحد بود و هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: